erwin-wendy.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Wendy

Reacties

Reacties

Karin

Ik wens jullie alvast een hele goede reis! X Karin

Opa Rob.

Hoi E. W. & L.
Dit is nog eens kikke zo'n reislog !
Ik hoop dat jullie daar in het verre Canada enorm genieten. Met zulke natuurfrieken kan dat haast niet anders ! Wees daar extra voorzichtig. Als een elandengewei te groot is, neem dan maar pannelappen voor me mee ! Een héééle fijne vacantie !

Marjolein

Hele fijne en vooral mooie vakantie. Dat jullie maar mogen genieten van alles daar en elkaar.

Liefs marjolein

Karin

Lieve vriendin van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik wens je alle goeds en alle geluk van de wereld. Ben heel benieuwd hoe je je 40ste verjaardag daar zult vieren. Ik ga nu een liedje voor je zingen. Als je heel goed luisterd kun je het misschien horen.
"Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, in de gloria, in de glorie! Hieperdepiep HOERA HOERA HOERA!!!!!!!!!!!!"

X Karin

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!