erwin-wendy.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Wendy

Karin

Ik wens jullie alvast een hele goede reis! X Karin

Opa Rob.

Hoi E. W. & L.
Dit is nog eens kikke zo'n reislog !
Ik hoop dat jullie daar in het verre Canada enorm genieten. Met zulke natuurfrieken kan dat haast niet anders ! Wees daar extra voorzichtig. Als een elandengewei te groot is, neem dan maar pannelappen voor me mee ! Een héééle fijne vacantie !

Marjolein

Hele fijne en vooral mooie vakantie. Dat jullie maar mogen genieten van alles daar en elkaar.

Liefs marjolein

Karin

Lieve vriendin van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik wens je alle goeds en alle geluk van de wereld. Ben heel benieuwd hoe je je 40ste verjaardag daar zult vieren. Ik ga nu een liedje voor je zingen. Als je heel goed luisterd kun je het misschien horen.
"Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, in de gloria, in de glorie! Hieperdepiep HOERA HOERA HOERA!!!!!!!!!!!!"

X Karin