erwin-wendy.reismee.nl

Dag 8 motorvakantie 24 juli 2015

Vanmorgen wat eerder op gestaan en begonnen met een wandeling. Er ligt namelijk een oude bunker (fort) op de berg boven het dorpje en daar wilden we nog even kijken bij daglicht. Na een niet al te lange maar vrij steile klim boven gekomen met een mooi uitzicht op de vallei en de omliggende bergen. Na het ontbijt weer op de motor gestapt om de Col de la Bonnette te nemen. Omdat er wegen waren afgesloten en vanwege veel regen en bliksem een andere route gereden dan we van plan waren. Ook tussendoor nog even wezen schuilen voor het onweer. Uiteindelijk eerder gestopt in het dorp Valloire, omdat het voor ons weer erg donker begon te worden en we niet weer nat wilden regenen. In het hotel waar we stopte, hadden ze alleen nog maar vier persoonskamers. Deze kregen we voor de prijs van een twee persoonskamer. We kunnen dus kiezen waar we slapen.

Dad.

Donder en bliksem. Nou niet zo leuk voor jullie. Zelf blij dat ik lekker droog jullie mail kan lezen. Hier morgen ook storm en regen dus voor een dagje hetzelfde klimaat. Ik wens jullie beter weer toe. Dad

Karin

Leuk zo,n grote kamer! Slaap lekker.