erwin-wendy.reismee.nl

Dag 6 motorvakantie 22 juli 2015

We hebben de nacht doorgebracht in het plaatsje Saint-Chaffrey in een chambre d'hotes. Dit was voor ons de eerste keer ipv een hotel. Het is ons goed bevallen. Gezellig een praatje en een uitstekend ontbijt gehad. Vanuit hier zijn we via Briancon en col d'Izoard en over de Col de Vars gereden. Alleen grote pech want bijna aan het eind van Col de Vars was de weg ineens dicht. Toen moesten we ongeveer 30 kilometer over de col terugrijden en vervolgens helemaal om. Dit heeft ons zeker 2 a 3 uur extra reistijd opgeleverd. Maar ja niks aan te doen. We zijn daarom wel langs Pra Loup gekomen waar de etappe van de Tour de France vandaag finishte. Een drukte van jewelste in de omgeving maar we hebben wel de mensen langs de weg zien staan in een heeeeele lange rij. Leuk om gezien te hebben maar wij zijn snel doorgereden. Vervolgens zijn we nog over de Col de la Cayolle gereden. Deze was zeker ook de moeite waard!!!! Heel erg mooi om te rijden. We zijn vandaag gestopt in Beuil. Elke avond lopen wij een stukje dus dat hebben we net ook nog even gedaan. Nou tot morgen maar weer en de groetjes.

Dad.

Geen wielrenners, weg afgesloten, terug rijden en een paar uur verspilt. Ja, goede tijden, slechte tijden ! Gelukkig heeft de Col de la Cayolle een hoop goed gemaakt ! Genieten maar weer van de volgende Col. Have Fun ! Dad.