erwin-wendy.reismee.nl

Dag 4 en 5 motorvakantie 20/21 juli 2015

Gisteren vertrokken vanuit Lajoux voor het vervolg van onze route. Via het meer van Geneve naar Thonon les Bains gereden . Hier begint de Route des Grandes Alpes. Via de Col de la Colombiere naar Hotel Viallet bij Beaufort gereden Hier gestopt om lekker te eten en te overnachten. Hier waren twee Duitse motorrijders waar we gelijk mee aan de praat raakten en waar we ook gezamelijk mee gegeten hebben en de avond mee doorgebracht hebben. Nadat wij ze de volgende ochten uitgezwaaid hebben zijn we weer verder gereden. Als eerste zijn we over Col de Meraillet gereden. We zijn ff bij een mooi meer gestopt voor een foto. Toen weer door via Val -d'Isere en Col de l'lseran naar Modane. Toen nog via Col du Telegraphe en Col du Galibier en verder naar Briancon gereden. En pa .... Val-d'Isere ligt echt super mooi en de liften gaan tot aan de top van de col. Echt een aanrader om te gaan skien!!!!!

Al met al hebben we twee hele mooie motordagen gehad. Wel weer twee hele warme dagen alleen boven op de Col du Galibier ineens een aardige regenbui en 18 graden. Maar in het dal weer 32 graden dus zo weer droog.