erwin-wendy.reismee.nl

Dag 3 motorvakantie 19 juli 2015

Vanmorgen zijn we om 10.00 uur vertrokken na een ontbijtje voor een nieuwe motorrit richting Geneve. De route ging door de Jura in Frankrijk. Een heel mooi gebied!! Toen we aan het eind van de dag een hotel zochten kwamen we uit bij een hotel waar de receptie dicht was. Wat bleek je kon zelf een sleutel pakken en een kamer uitzoeken. Dat leek ideaal maar er waren een boel sleutels en een boel kamers. We namen de eerste sleutel maar dat bleek bij binnenkomst kamer, een groot appartement te zijn wat niet erg schoon was. Hier wel nog even dankbaar gebruik gemaakt van het toilet. De sleutel maar snel terug gehangen en weggegaan. We hadden geen zin om alle sleutels uit te proberen. Veel hotels zijn dicht in deze omgeving. Het is hier voornamelijk gericht op wintersport. Uiteindelijk hebben we een hotel gevonden in Lajoux wat prima is. Verder vandaag niet veel meegemaakt. We zijn vandaag iets eerder gestopt dan onze planning was. We waren moe en voelde onze ruggen. Groetjes van ons.

Dad.

Zelf een sleutel pakken in een hotel ? Het moet niet gekker worden ! Is die selfservice dan ook gratis ?
Zo niet, hoe wordt dan de betaling geregeld ? Hopelijk wel 50 cent bij het toilet achtergelaten ! Frankrijk is een mooi maar GEK land. Groetjes.