erwin-wendy.reismee.nl

dag 2 motorvakantie

Vanmorgen na een lekker ontbijtje vertrokken richting Metz. Het is vandaag wat koeler dus hebben we alles binnendoor gereden al liep vanmiddag de temperatuur toch nog op tot 32 graden. Daar hebben we een oplossing voor gevonden door langs een beekje te stoppen, ons motorpak uit te doen en in onze stay cool onderkleding in een beekje te gaan staan met onze blote voeten. Dat was heerlijk!!! We hebben de Route des Cretes gereden vanmiddag en zijn gestopt in Battenheim. Daar zitten we nu in een hotel en hebben net heerlijk gegeten en zitten nu nog heerlijk op het terras dit te schrijven. We wachten nu nog op het toetje. Het is nu nog 28 graden. Morgen rijden we verder naar Geneve .... tot dan.

Dad.

Goed idee hoor in beekjes lopen. Hopelijk richting Geneve ook veel beekjes ! Hier minder warm en morgen wat regen. Jerry is vandaag toerleider geweest. Veel plezier en houdt de glimmende kant boven !
Liefs dad.

Jerry

Echt heel leuk dat jullie de tijd hiervoor nemen zodat wij ook een beetje op vakantie zijn.
Pa en ik zien jullie in Monaco wel ;).