erwin-wendy.reismee.nl

Dag 20

Hallo maar weer.

Auw auw auw ik heb spierpijn van het paardrijden en kanoen!! (Wendy)

Vandaag een keer een beetje uitgeslapen tot 09.00 uur. Op ons gemak ontbeten. We zijn vandaag gaan raften op de Kananaskis rivier. Dit hadden wij nog nooit gedaan en wilden wij wel een keer proberen. Eerst omkleden en een wetsuit aan en schoentjes en reddingsvest en helm. Daarna kreeg je een hele uitleg over hoe en wat en eenmaal in het vlot ging je bepaalde dingen oefenen. Het was leuk en we zijn lekker kleddernat geworden. Erwin en Lisa zijn zelfs nog vanaf het vlot in het water gegaan. Je moest dan je voeten omhoog houden in het water en met je handen het touw wat langs het vlot gaat vasthouden. De begeleider trok ze dan na een korte tijd ( het water was namelijk erg koud ) aan hun reddingsvest weer het water uit op het vlot.

Je moet trouwens voor alles wat je hier aan sportieve dingen doet tekenen dat als er iets met je gebeurd zij helemaal nergens voor aansprakelijk zijn.

Na ons raft avontuur zijn we naar Banff gereden en zijn we lekker uit eten geweest. Daarna nog even snel wafels en pancakes gekocht voor ons ontbijt morgen mmmmmmm

Morgen rijden we naar onze laatste camping vlak bij het inlever punt van onze camper. Het zit er dan helaas weer op voor ons.

Overmorgen dan onze camper inleveren en naar het vliegveld.

Maar we kunnen terugkijken op een hele leuke vakantie!!

Marjolein

Wat een heerlijke verhalen en
Goeie reis terug