erwin-wendy.reismee.nl

Dag 19

Hallo

Vanmorgen hebben wij paardgereden hier in de Rockies. Lisa wilde dit heel graag. Het was voor haar de eerste keer, dus best spannend! Maar ze heeft het heel goed gedaan. Af en toe het paard aansporen en een klein stukje in draf gingen haar goed af. Het aansporen van het paard vond zij in het begin een beetje eng omdat ze bang was dat het paard boos zou worden. Hierna zijn we naar de wasserette gegaan om onze naar paarden ruikende broeken te wassen. Bij Starbucks ondertussen koffie gedronken en de dingen gedaan die op internet moesten gebeuren. Bij Starbucks hebben we namelijk internet. Toen de was weer opgehaald. We gingen de was naar de camper brengen om vervolgens boodschappen te gaan doen...........maar.....toen zag ik een meertje waar ze kano's verhuurden. En vanaf hier kon je naar Vermillion Lakes kanoen. Nou dat was snel besloten dus wij een kano gehuurd. Was weer erg mooi de omgeving en we hebben het heel leuk gehad. Hierna nog even gewinkeld in Banff waar we natuurlijk zijn voor een paar dagen en boodschappen gedaan. Na het eten stopte onze waterpomp ermee dus hadden we geen water meer want we hadden een plaats met alleen elektriciteit hook-up. Dus maar een plaatsje gevraagd met full hook-up zodat we ook op het water aangesloten zijn. Morgen dus maar weer Fraserway bellen.

Groetjes.