erwin-wendy.reismee.nl

Dag 16

Vandaag van Hedley naar Vernon gereden. Toen we net op weg waren even gestopt in Hedley zelf bij het bezoekerscentrum van de goudmijn daar. Deze is niet meer in gebruik maar daar is wel heel veel goud gevonden. Je kan de mijn zelf ook bezoeken maar hebben wij niet gedaan want dat was pas een paar uur later. Je kon de mijn wel hoog tegen de berg zien liggen. Toen verder gereden en bij Osoyoos kwamen we bij het woestijngebied. Dit is ook een wijn en fruit gebied. Vervolgens door Oliver gereden en daar langs de kant van de weg gestopt om bij een van de vele fruitkramen fruit te kopen. We kwamen ook nog langs de kant van de weg een meer tegen wat door de first natives als medicijnmeer wordt gebruikt. Vervolgens via Kelowna naar Vernon gereden. De bedoeling was om in kelowna teovernachten maar dit trok ons niet zo. Kelowna ligt aan een 100 km lang meer wat heel erg in trek is bij watersporters. Was daar heel erg druk en campings propvol. Nu zitten we op een heel mooi onderhouden camping met een zwembad en wifi en full hook ups wat inhoud dat we op stroom, water en riool zitten aangesloten. We zitten aan Swan Lake, geen zwanen wel ganzen. Toen we aankwamen hier was het echt bloedheet dus eerst maar het zwembad ingedoken. Lisa had gelijk een canadees vriendinnetje waar ze nu ( 22.00 uur) nog steeds mee is, in hunhuisje de afsluiting van de olympische spelen aan het kijken is.

We gaan van onze geplande route afwijken anders wordt het teveel rijden. Vermoedelijkgaan we weer terug naar de Rockies.

groetjes

Reacties

Reacties

Rob.

Heel jammer dat jullie niet een paar klompjes goud mee konden nemen voor mij. Ik moet binnenkort mijn auto en mijn scooter weer voltanken. begrijpie ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!