erwin-wendy.reismee.nl

dag 15

Hallo maar weer,

Vanmorgen eerst ontbeten, net zoals de canadezen zelf, bij Tim Hortens. Allerlei verschillende soorten koffie en heel veel lekkere zoete broodjes. Hierna boodschappen gedaan en getankt, dat duurt altijd wel even voordat de camper vol is.

Toen naar Hell's Gate gereden. We zijn hier met de kabelbaan naar beneden gegaan. Het water was op dit moment nou niet echt zo wild als verwacht maar het kan veel hoger staan.

Hierna zijn we doorgereden richting Osoyoos en gestopt in Hedley. Hier staan we op een kleine camping met weer wifi. We hebben alleen bijna nergens bereik met onze mobiel alleen in grotere steden. Je ziet het landschap steeds veranderen. Het is hier een stuk warmer dus ook een stuk droger. Na het eten was het nog bijna 30 graden. We zitten hier aan een riviertje dus zijn we na het eten lekker gaan zwemmen in de rivier. Water was wel koud en er stond aardig wat stroming dus wel een beetje uitgekeken. Was wel leuk, tegen de stroom inlopen en dan een stukje met de stroom mee drijven. Nu zitten we lekker nog buiten aan ons kampvuurtje.

Groetjes