erwin-wendy.reismee.nl

Dag 11

Dag 11

Vandaag zijn we eerst naar de autogarage in Jasper gereden. Hier hadden ze geen nieuwe buitenspiegel voor de camper. Hij verwees ons naar een garage in Kamloops maar dat is nog een paar honderd kilometer vanaf hier. Wij hebben toen maar naar Fraserway ( camperverhuurder) gebeld wat te doen. Deze vertelde dat wij de camper zonder nieuwe spiegel konden inleveren en dat als wij voldoende zicht hadden wij gewoon zo door konden rijden. Dit is het geval dus voor even rijden wij maar door en kijken in Kamloops verder.

Hierna wilde wij naar Medicine Lake en Maligne Lake waar wij een boottocht wilde doen naar het mooie SpiritIsland. Maar helaas..............er is een grote modderstroom geweest vannacht dus de weg is vermoedelijk voor een dag of 3 afgesloten. Pech voor ons!!!!!

We zijn wel naar Maligne Canyon geweest waar we een wandeling van ruim twee uur gemaakt hebben met best wat klimmen en dalen dus best zwaar. Het was ook nog erg warm!!

Mount Edith stond ook op ons lijstje maar deze weg mochten we niet met onze camper op, hij was net iets te lang. Volgend jaar dus maar terug met een auto..........

Op weg naar Maligne Canyon zagen we nog een jong zwart beertje. Dit was onze derde zwarte beer.

Aan het eind van de dag zijn we nog bij Edith Lake geweest en hebben we bij Pyramid Lake gezwommen, zelfs ik, en het was KOUD!

Groetjes maar weer!