erwin-wendy.reismee.nl

dag 10

Hier zijn we weer en nu met dag 10

Vanmorgen zijn we vertrokken van onze camping richting Jasper. Bij de Athabasca Falls zijn we even gestopt. Dit vonden wij een hele mooie waterval met heel veel stuivend water. Lisa is lekker nat geworden. Maar het was een super hete dag vandaag dus dat was alleen maar lekker. Via de kleinere weg zijn we verder gereden naar Jasper waar we een plekje hebben op Whistlers campground. We hebben weer een mooie plek met natuurlijk een firepit. Vervolgens zijn we naar Jasper gereden waar we lekker hebben geluncht en winkeltjes gekeken. Daarna nog even naar de supermarkt gereden waar we wafels en pancakes voor in de oven hebben gekocht voor het ontbijt. Voor op de wafels en de pancakes hebben we maple syrup en fruit om warm te maken gekocht. Dus morgen ochtend een heerlijk ontbijtje.

Erwin heeft ons vlees lekker op de firepit gebarbecued. Alleen liet hij een hele steak in de firepit vallen.......

Na het eten dachten we nog een stukje te rijden en toen reed iemand met zijn spiegel tegen onze buitenspiegel van de camper aan met als resultaat nog maar een halve buitenspiegel. Morgenochtend dus eerst naar een garage en hopen dat ze een nieuwe spiegel voor een camper op voorraad hebben. Wel nog een hertje gezien helaas was dat alles.

Rob.

Prachtige foto's hoor. Heb er tot nu toe 49 opgeslagen in mijn PC. Gelukkig geen jaar weg, anders kwam mijn harde schijf helemaal vol door jullie ! Ik monteer later mijn eigen DVD wel (met muziek). Vooral dooooooorgaan !