erwin-wendy.reismee.nl

dag 6 en 7

Hallo,

We staan op de Lake Louise Trailer Campground, dus vlakbij Lake Louise.

Gisteren, donderdag 2 augustus, zijn we naar Lake Louise en Moraine Lake geweest. Het is hier in een woord FANTASTISCH. Geweldig mooi! Ook zijn we bij Lake Louise het Fairmont Hotel binnen geweest. Dit is een heel mooi gelegen hotel maar ook heel duur, maar het uitzicht is daar dan ook naar.

In de avond nog een stukje gaan rijden en bevers aan het werk gezien, leuk, alleen niet waar we op hoopte maar ja.....

Vandaag, vrijdag 3 augustus, zijn we naar Yoho Nationaal Park geweest. Alle dagen hiervoor waren we trouwens in Banff Nationaal Park. We zijn eerst naar de Takakkaw Falls geweest. Toen doorgereden naar de Natural Bridge, de naam zegt het al. Ook erg leuk want er stroomt ook heel hard en veel water. Vervolgens naar Emerald Lake. Ook weer een erg mooi meer waar we een kano gehuurd hebben en zijn gaan kanoen. Nu zijn we op weg naar Golden waar we boodschappen kunnen doen en hopelijk dit ergens op internet kunnen zetten. Ik zit dit nu in de camper te tikken maar het schudt en hobbelt erg.

Nou de groetjes weer van ons.

Leuk om jullie reacties te lezen

Karin

Ook leuk om jullie zo te kunnen volgen.
Geniet! x

PA EN MA

Geniet van wat je ziet en laat de planning niet de overhand nemen. Die kun je aanpassen.

Jerry

Mooie foto's en leuk om alles zo een beetje te kunnen volgen!

Rob.

Prachtig en avontuurlijk allemaal ! Een zwarte beer bij de camper, Wapitis, Eehhoorntjes en bevers. Wie weet wat er allemaal nog komt ! Hier ook erg spannend geweest want ik heb een zwarte kat in het gras zien lopen. Hebben jullie niet van terug ! ! ! Geniet verder. Daddy.