erwin-wendy.reismee.nl

dag 5 omgeving johnston canyon

Hier zijn we weer,

Vandaag heeft Erwin voor het eerst de zwarte en grijze watertanks geleegd. Dat was best even kijken hoe alles moest. Vervolgens heeft hij de schone watertank bijgevuld. Toen dat was gebeurd zijn wij verder gegaan.

Aangezien wij niet goed gepland hadden waren wij al op weg naar Lake Louise toen wij er achter kwamen dat we bij Banff nog niet alles gezien hadden wat wij wilden. Dus maar omgekeerd en bij Banff een nieuwe camping gezocht. Bij Johnston Canyon op de camping een plekje gevonden en bij Banff nog een paar boodschappen gedaan. Vervolgens zijn we naar Bowfalls gegaan. Vanuit hier verder naar het aldaar gelegen hele luxe hotel gegaan om even een foto te maken en toen naar Sulphur Mountain gereden. Hier hebbeb Erwin en ik nog een mooie armband gekocht. Vanuit hier zijn we naar Vermillion Lakes gereden.

Toen weer terug naar de camping waar we voor het eerst onze firepit gebruikt hebben. Dat doet iedereen hier in Canada. Houdt de muggen weg en kan je in de avond lekker warm buiten blijven zitten. Lisa en Erwin hebben nog marshmallows boven het vuurtje geroosterd.

Vandaag hebben we nog meerdere wapitis gezien en overal zie je eekhoorntjes.