erwin-wendy.reismee.nl

dag 4 Banff

Hier zijn we weer,

Eerst wil ik iedereen onwijs bedanken voor alle sms-jes en telefoontjes die ik gehad heb om mij te feliciteren!!

Vandaag naar Banff gereden na eerst lekker te hebben ontbeten op ons gemak. Het is tenslotte mijn verjaardag. Van Lisa heb ik een hele mooie ketting gehad.

Met de camper rijden gaat best goed en wij vinden het ook erg makkelijk om alles zo bij de hand te hebben.

Eerst zijn wij naar het informatiecentrum gereden voor wat info. Toen hebben wij even rond gekeken in Banff. Vervolgens zijn wij naar de camping gereden waar wij graag wilde staan echter stond er een bord met Full. Erwin is het toch gaan vragen en toen bleek er nog 1 plekje te zijn. Die hebben wij dan ook genomen. Een mooie camping.

Hierna zijn wij naar de Johnston Canyon geweest. Hier hebben wij een wandeling gemaakt naar de upper en lower falls. Best nog af en toe een pittig klimmetje.

Onderweg zagen we nog wapiti's

Vanavond lekker uit eten geweest. Was erg lekker! Nu zitten wij in de Starbucks om dit even snel op internet te zetten. Op de meeste campings is namelijk geen wifi.

Ik hoop dat ik snel weer de nieuwe verhalen erop kan zetten.

Groetjes weer van ons

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!