erwin-wendy.reismee.nl

dag 3 camper ophalen

Hallo allemaal,

Vandaag werden we om 10.30 uur opgehaald en naar onze camper gebracht......althans dat was de bedoeling. We werden wel opgehaald maar onze camper was nog niet ingeleverd door de vorige huurders. Er was wel een andere binnengebracht maar die waren ze nog aan het klaarmaken voor ons. Helaas moesten we daar een paar uur op wachten. Maar goed...we werden naar een supermarkt gebracht zodat we alvast alles konden kopen en daarna weer teruggebracht naar de camperverhuur. Daar kregen we eindelijk de uitleg hoe we alles moesten gebruiken. Toen de koffers uitgepakt, en aan het eind van de dag op weg. Was best wel vreemd om ineens met een camper te rijden. Het zwabbert best wel over de weg. De bedoeling was om vandaag naar Banff te rijden maar door het late vertrek zijn we maar bij Seebe, langs de Bow River gestopt. Ook dat was wel even uitzoeken hoe we ons plekje moesten kiezen en betalen want er was niemand van de camping aanwezig. Vervolgens voor het eerst gekookt. Alles is gelukt, we hebben gelijk de oven uitgeprobeerd.

Nu zijn we klaar met alles en zitten we lekker rustig om ons heen te kijken en zijn we blij!! Morgen voor het eerst een hele dag met de camper door de Rockies, ik ben benieuwd ......