erwin-wendy.reismee.nl

2e dag downtown Calgary.

Hallo,

Dedag begonnen met een heerlijk ontbijt. Lisa had pancakes en ik (wendy) had toast wat later een soort wentelteefjes waren maar dan echt ontzettend lekker met aardbeien en een heerlijk sausje er over. Erwin had yoghurt met fruit.

Vervolgens zijn we naar de Calgary Tower gegaan en daar naar boven. Wat een ontzettend mooi uitzicht hadden we daar!

Hierna zijn we naar de shopping mall geweest. Hier zijn ook allemaal overdekte loopbruggen gemaakt boven de grond. Deze loopbruggen verbinden allemaal verschillende gebouwen met elkaar door het hele centrum heen. We zijn door deze loopbruggen naar China Town gelopen. Hier nog even rondgekeken maar was niet zo bijzonder.

Hierna nog even naar het hotel gegaan en in de avond lekker buiten bij een Ierse Pub gegeten.

Nu gaan we lekker slapen. Morgen worden we rond half elf opgehaald en naar onze camper gebracht. Ik ben benieuwd........

Zodra we dan weer ergens internet hebben schrijven we verder.

De groetjes maar weer.

pa en ma

Het ziet er allemaal hardstikke leuk uit. We vroegen ons wel af of Wendy ook nog op de glazen vloer in Calgary towerheeft gezeten.

Geniet er van en tot mails

Marjolein

Vind het nu al zo leuk om te lezen. Benieuwd hoe de camper is. Gr. Mar

Marjolein

Hoi lieve Wendy van harte gefeliciteerd met je
Verjaardag, maak er een fijne dag van
Daar in canada. Xxxx marjolein

joke

Wendy gefeliciteerd met je 40ste verjaardag maak er een mooie dag van in het verre canada liefs

joke

p.s sorry van vannacht zoiets stoms kan je alleen van mij verwachten . liefs van mij voor jullie X X X mamma