erwin-wendy.reismee.nl

Aankomst Calgary

Hallo allemaal,

Vanmorgen om 09.30 uur vertrokken naar Schiphol. Opa Rob heeft ons weggebracht.

De negen uur vliegen is ons meegevallen. Toen we in Calgary op het vliegveld bij de douane aankwamen kregen we een leuke verassing te horen. Er was vlakbij een tornado alarm afgegeven! Dit was toch wel een beetje spannend voor ons. Toen we buiten kwamen bij het vliegveld was de lucht pikzwart aan een kant en stond er een heel harde wind. Ook op de radio hoorde je steeds de waarschuwingen voor de tornado. Dit was dan in de taxi die ons naar ons hotel bracht. Toen we bij het hotel aankwamen was de lucht weer blauw en was er veel minder wind. Ook zagen wij op internet dat het gevaar weer geweken was. Gelukkig maar!!

Toen we de bagage op de kamer hadden gezet eerst naar Starbucks voor koffie. Toen naar de safeways voor wat boodschapjes en vervolgens onze eerste echte hamburgers gegeten in het hotel.

Nu hebben we lang genoeg gevochten om wakker te blijven en gaan we lekker zo slapen. Hier is het pas 19.55 uur maar in Nederland 04.00 uur dus zijn we al aardig wat uurtjes op.

Nou wij gaan lekker slapen!

Tot het volgende verhaal maar weer

Jolanda

Fijn om te zien dat jullie goed zijn aangekomen. Geniet van jullie reis. Ik hoop dat jullie veel mooi's gaan zien.
Gr. Jo

Karin

Wat spannend die tornado!!!
Heel leuk om jullie te volgen zo.
Ja ik weet het nu zeker: IK ben jaloers!!!!
Ik hoop snel weer mooie foto's en verhalen te kunnen lezen hier.

X Karin

Simon

Het beloofd nu al een spannende reis te worden.

Eerst nu maar goed uitrusten.

Veel plezier!

Pa en Ma

Wat eeen spannende reis, zo over Groenland heen. En dan die tornadowaarschuwing! Hebben jullie daar in het vliegtuig nog iets van gemerkt?
Wij zijn benieuwd naar de rest van jullie reis. Mail maar veel.
Liefs, pa en ma.

Opa Rob.

Jullie waren nog niet in Canada geland of ik zag op de Nederlandse TV dat Canada, na America, het meest gevoelig was voor tornado's. Lekker bericht en ook nog vreselijke beelden die je beter niet kunt zien als je kinderen daar zitten ! En inderdaad kregen jullie een tornadowaarschuwing. Gelukkig niets gebeurd en hopen dat dit zo blijft ! Karin hoeft niet jaloers te zijn want zij is zelf een globetrotter ! E.W. & L. be carefull outsite ! Groetjes daddy.