erwin-wendy.reismee.nl

Dag 12 motorvakantie 28 juli 2015

Na vanmorgen eerst te hebben uitgeslapen, ja.... we stonden pas om 9 uur op, hebbben we snel ontbeten en de motor bepakt voor de laatste etappe.

Meteen toen we het dorp uit reden, zagen we een uil langs de kant van de weg liggen. Meteen gekeerd en gaan kijken. Het was een volwassen bosuil die half op de rijbaan lag. Omdat we dit gevaarlijk vonden heeft Erwin de uil met zijn laars een stuk naar de berm geschoven. Toen we terug wilden rijden naar het dorp voor een eventuele vogelopvang oid. liep de uil ineens zelf het struikgewas in. Daarom zijn we maar weer verder gegaan.

We zijn binnendoor via de Eifel naar Monchengladbach gereden. Onderweg nog gestopt bij de Nurburgring. Toevallig waren ze aan het testen met raceauto's en was de tribune vrij toegankelijk. Heel gaaf om te zien !!!

Onderweg stond er vandaag behoorlijk wat wind en af en toe zijn we een verdwaald spetje tegen gekomen.

Vlak voor Monchengladbach kregen we het fris en hebben onze windstoppers onder de motorjassen aangedaan. Omdat we ook niet zo heel veel zin meer hadden, zijn we vanaf daar via de snelweg naar Nederland gegaan.

Hoe verder we in Nederland richting de kust kwamen, hoe harder de wind werd. We waren daarom ook blij dat we rond een uur of 8 thuis waren.

Ach....en omdat we niets in huis hadden en nog niet hadden gegeten, hebben we maar wat besteld.

Dad.

Wat een contrast met het begin van de vakantie. Op de heenreis de wind opgezocht en op weg naar huis de windstoppers aangedaan. Beter zo dan regen en onweer !