erwin-wendy.reismee.nl

Dag 9 motorvakantie 25 juli 2015

Vanmorgen iets later vertrokken. Erwin was zijn portemonnee kwijt. Dus zoeken zoeken zoeken maar nergens te vinden. Hij gebeld naar waar hij hem het laatst had gebruikt maar daar waren ze niet zo vriendelijk. Ik nog hardop de dag van gisteren herhaald en toen ik schuilen voor de regen zei ging er een lampje branden. Voor de regen had hij hem maar in een vakje van de motor opgeborgen......natuurlijk!! Het plan was om vandaag via col de l'Iseran en de col du petit Saint Bernard naar Italie te rijden. Dit is uiteindelijk gelukt maar hebben veel oponthoud gehad! Natuurlijk reden wij ons helemaal klem door de Tour de France. Een weg om daar weg te komen was afgesloten voor lawine gevaar ( steen lawine )en de rest afgesloten door de tour. Toen zat er maar 1 ding op.....naar de tour kijken die voorbij kwam. Was heel erg leuk!!! Wel zeker 4 uur oponthoud gehad maar was zeker leuk om een keer gezien te hebben. Daarna doorgereden tot aan La Salle in Italie. Veel hotels zaten vol dus zitten we noodgedwongen in een zeer luxe hotel. Wat erg hahaha. We hebben hier weer zeer mooi uitzicht.....

pa en ma

Leuk, herinner me die tocht nog van heel lang geleden, toen hebben jullie er nog st. bernardhondjes gekocht met een vaatje onder hun kin!

Dad.

Net als pa en ma heb ik op de Col Saint Bernard vier kleine hondjes gekocht (souveniers). Na opgaaf bij de Douane moest alles uit de auto. Ze dachten dat ik echte puppy's smokkelde !

Karin

Wat vervelend zo,n heel luxe hotel, maar ja wat moet je anders.....