erwin-wendy.reismee.nl

Dag 7 motorvakantie 23 juli 2015

Vanmorgen vertrokken voor het laatste deel van de route naar Menton. Via Saint-Martin-Vesubie, La Bollene-Vesubie en Sospel in Menton aangekomen. Het was weer een hele warme dag vandaag en daarbij kwam steeds meer bewolking waardoor het heel benauwd werd. In Menton wat gegeten en besloten om meteen door te rijden naar Monaco en dan weer terug naar de bergen. Zo gezegd zo gedaan. In Monte-Carlo eerst even langs de haven gereden en ons vergaapt aan de luxe jachten, met personeel, die er lagen. Vervolgens langs het Casino geprobeerd te rijden, maar zoals zovaak bij ons stond deze in de steigers en was het er om heen een bouwplaats. Onderweg wel nog wat leuke auto's zien rijden, maar in veband met de hitte zijn we weer snel gaan rijden. Via de kustroute naar Nice gereden en vanaf daar weer naar het noorden de bergen in.

We hebben een heel leuk hotelletje gevonden in Rimplas, Hostellerie du Randonneur. Daar hadden we het mooiste uitzicht van alle hotels tot nu toe.

's Avonds natuurlijk nog even een wandelingetje door het dorp gemaakt.

Dad.

Monaco/Monte-carlo, lijkt mij heel leuk om te zien. Het is jullie in ieder geval gelukt ! Er komt vast nog meer en wij genieten mee. Liefs dad.